ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Μόνο Mercedes και Ferrari μπορούν να κερδίσουν, λέει ο Newey

Adrian Newey

Οι δύο ομάδες που πρωταγωνίστησαν στη σεζόν που τελείωσε πριν από 3 εβδομάδες δεν ήταν άλλες από τις Mercedes και Ferrari. Οι Γερμανοί έφτασαν με τεράστια άνεση στον δεύτερο συνεχόμενο παγκόσμιο τίτλο, ενώ η ομάδα του Maranello ήταν η πιο βελτιωμένη φέτος, με τον Sebastian Vettel να παίρνει 3 νίκες, σε Μαλαισία, Ουγγαρία και Σιγκαπούρη.

Αντίθετα ήταν τα πράγματα για τη Red Bull, η οποία μετακινήθηκε από την δεύτερη θέση στη βαθμολογία του 2014, στην τέταρτη θέση φέτος, ενώ ίσως χάσει κι άλλες θέσεις το 2016. Σε αυτό ρόλο θα παίξει ο κινητήρας, που είναι το  βασικότερο στοιχείο για ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο, διότι οι περιορισμοί στο αεροδυναμικό κομμάτι είναι εκνευριστικά πολλοί.

Βάσει αυτού, ο Adrian Newey, που έχει απομακρυνθεί ουσιαστικά από την RBR, υποστηρίζει πως οι Mercedes και Ferrari είναι οι μοναδικές ομάδες που μπορούν να διεκδικήσουν τον τίτλο, διότι ο κινητήρας τους είναι σε ανώτερο επίπεδο από των Renault και Honda.

Το ανθυγιεινό για τη Formula 1 είναι τώρα το γεγονός ότι κυριαρχούν οι κινητήρες. Οι κανονισμοί για το σασί είναι πολύ σφιχτοί, αλλά οι κανονισμοί για τον κινητήρα είναι σε πειραματικό στάδιο. Βρισκόμαστε σε μία κατάσταση που μόνο η Mercedes και η Ferrari είναι αρκετά δυνατές για να κερδίσουν πρωταθλήματα. Και αυτό τελικά ελέγχει το άθλημα. Ελπίζω ότι η FIA θα πάρει το έλεγχο της κατάστασης.

Πάντα μου άρεσαν οι αλλαγές στους κανονισμούς, διότι αυτό σου δίνει την ευκαιρία να κάνεις πειράματα. Επίσης, έτσι θα μπορούσε να αυξηθεί ο αριθμός των ομάδων που αγωνίζονται για το πρωτάθλημα. Το άλλο που μπορεί να κάνει η FIA είναι να δημιουργήσει ένα στάνταρ κινητήρα που θα είναι ανταγωνιστικός για όλες τις ομάδες.

Red Bull Racing

Το ταλέντο του Βρετανού είναι ο επαναστατικός σχεδιασμός, αλλά οι κανονισμοί έχουν γίνει τόσο συντηρητικοί και περιοριστικοί όσον αφορά την αεροδυναμική, έτσι ο Newey αποχωρεί από τη Formula 1, αλλά είναι ανοιχτό το ενδεχόμενο επιστροφής του.

Οι κανονισμοί για το σασί είναι υπερβολικά περιορισμένοι και το πρόβλημα για εμάς είναι πως όλα τα μονοθέσια φαίνονται ίδια, και είναι δύσκολο να το διαφοροποιήσουμε από άποψης σχεδιασμού. Είναι δύσκολο να βρεις νέους δρόμους. Νιώθω ότι μας έχουν περιορίσει υπερβολικά πολύ.



Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - 1ki1news

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video