O επί κεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος της Ford, υπεύθυνου για το νέο GT, Garen Nicoghosian, μας μιλά για τις πτυχές της αεροδυναμικής και του σχεδίου του αμερικάνικου supercar, που τάραξε τα νερά τον περασμένο Ιανουάριο, στην έκθεση του Detroit.
O Garen εξηγεί την μαγεία που προσφέρει το carbon στον σχεδιασμό των εξωτερικών λεπτομερειών, με το GT θα έπρεπε να ήταν ο “εορτασμός των επιδόσεων”, και να αποτίει φόρο τιμής στην κληρονομιά των μοντέλων της εταιρίας. Αρχικά, το πλάνο ήταν να εξελίξουν μόνο ένα μοντέλο για τον δρόμο, αλλά γρήγορα η Ford αποφάσισε ότι θα επανέλθουν στους αγώνες με το νέο GT.
Όπως έγινε γνωστό, λίγες ημέρες μετά τη παρουσίασή του, η Μπλε Οβάλ εταιρία το δημιούργησε κάτω από άκρα μυστικότητα στο υπόγειο του Product Development Center, γνωστό και ως PDC, ένα τεράστιο κτήριο στα κεντρικά της Ford στο Dearborn. Στην συγκεκριμένη αίθουσα είχαν πρόσβαση ελάχιστα άτομα, τα οποία όλα είχαν υπογράψει συμφωνητικά να μην διαρρεύσουν τίποτα και σε κανέναν -από άλλους υπαλλήλους της Ford, φυσικά και στον Τύπο. Στο video αυτό θα δούμε το πως οι άνθρωποι της Ford εργάζονται στο συγκεκριμένο στούντιο.
Όπως γνωρίζουμε, η έκδοση παραγωγής, θα διαφέρει ελάχιστα από το πρωτότυπο. Οι αλλαγές θα εντοπίζονται στους ελαφρώς μεγαλύτερους πλαϊνούς καθρέπτες και στα ελαφρώς διαφορετικά φωτιστικά σώματα. Μηχανικά θα φορά τον V6 twin-turbo EcoBoost 3,5-λίτρων κινητήρα απόδοσης 700+ ίππων. Θα συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που στέλνει τη κίνηση στον πίσω άξονα, με την Μπλε Οβάλ εταιρία να υπόσχεται πως το κιβώτιο κάνει σχεδόν στιγμιαία τις αλλαγές ταχυτήτων. Το πόσο ζυγίζει η Ford δεν το ανακοίνωσε, αλλά δηλώνει πως το νέο GT θα έχει μια από τις καλύτερες αναλογίες κιλών/ίππο. Η παραγωγή του θα γίνεται στον Καναδά και θα βγαίνει σε μόλις 250 μονάδες ετησίως, με το κόστος του να αναμένεται να φτάσει τα 400.000 δολάρια.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου