Τετάρτη βράδυ… Μπαίνω στον μυστικό ανελκυστήρα που υπάρχει μέσα σε μία ντουλάπα στα γραφεία του Autoblog.gr και οπλισμένος με θάρρος αλλά και απάθεια, ετοιμάζομαι να πατήσω τον κωδικό για να κατέβω στο 23ο υπόγειο όπου φυλάσσονται οι διάσημοι πλέον αναλυτές μας. Έχω στο ένα χέρι 5 κιλά gummy bears και στο άλλο έναν κουβά με ένα μίγμα καφέ και energy drink –αυτά που οι αναλυτές μας ονομάζουν “πρωινό”– ώστε να εξευμενίσω τα “πνεύματα”.
Οι αναλυτές μας βλέπεις υπέστησαν ένα σοβαρό system shock από την έκθεση της Φρανκφούρτης και από τον Σεπτέμβριο μέχρι και σήμερα, έβλεπαν Peppa το γουρουνάκι και He-Man για να ηρεμήσουν. Καμία επαφή με άνθρωπο. Απλά 18 ώρες την ημέρα, ήταν συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο ώστε να μαζέψουν όλα τα στοιχεία και να σχηματίσουν τις απολύτως ακριβείς προβλέψεις τους για το 2016. Τίποτα δεν θα μπορούσε να με είχε προετοιμάσει γι’ αυτό που είδα…
Δεν θα βαρύνω την συνείδηση σου αυτές τις γιορτινές ημέρες με εικόνες κρεπάλης και ανείπωτης καλοπέρασης που ακροβατεί στα όρια της παρανομίας αλλά ακόμα αδυνατώ να καταλάβω πώς συνδυάζονται ο Asimo, μερικές τιγρέ χνουδωτές χειροπέδες, ένα καροτσάκι super-market και τρία κιλά φέτα. Ας εστιάσουμε στις προβλέψεις, που για το 2016 είναι λαχταριστές.
Κάθε χρόνο μας απασχολεί η Tesla και αυτό γιατί είναι μία εταιρία στην αιχμή της τεχνολογίας. Το ηλεκτρικό τριαξονικό θα καθυστερήσει, αλλά η Tesla λάνσαρε ένα ημιαυτόνομο αυτοκίνητο –σχεδόν όπως είχανε προβλέψει οι αναλυτές– το οποίο παρότι κρατείται ως επτασφράγιστο μυστικό, αρχίζει να αποκτά συνείδηση και να εξελίσσει τον εαυτό του – ακριβώς όπως είχανε προβλέψει οι αναλυτές-. Συνυπολόγισε και την επιτυχημένη εκτόξευση και πολύ πιο σημαντικά, προσγείωση του δοκιμαστικού πυραύλου του SpaceX προγράμματος του Elon Musk και η δημιουργία του Skynet δεν είναι πολύ μακριά. Την είχαμε τοποθετήσει τον Ιούλιο του 2015 αλλά ίσως να πέσαμε έναν χρόνο έξω… Δεν πειράζει, λάθη κάνουν και οι καλύτεροι!
Αυτοί που έχουν προπαραγγείλει την Giulia Quadrifoglio, θα βρεθούν προ εκπλήξεως όταν κάποια στιγμή εντός του 2016 δεχθούν ένα τηλέφωνο που θα τους ενημερώνει ότι το αυτοκίνητο τους θα παραδοθεί σύντομα σε αυτούς. “Δεν το περίμενα” θα δηλώσει ένας εμφανώς σαστισμένος πελάτης της Alfa Romeo. “Την παρήγγειλα για πλάκα, όπως γράφεις γράμμα στον Άγιο Βασίλη…” συνέχισε. Αυτό που έχει ενδιαφέρον, είναι ότι επειδή κανείς δεν πήρε στα σοβαρά το τηλεφώνημα που δέχθηκε, τα αυτοκίνητα θα μείνουν στις αντιπροσωπείες για πολλούς μήνες. “Δεν γίνεται να κάνεις φάρσες με τον πόνο του άλλου” θα δηλώσει ένας από αυτούς που είχανε καταθέσει προκαταβολή για το αυτοκίνητο. “Είναι σκληρό και απάνθρωπο. Εντάξει, ξέρουμε ότι το αυτοκίνητο δεν θα κυκλοφορήσει ποτέ αλλά δεν μπορείς να αστειεύεσαι με αυτά τα πράγματα”. Οι αναλυτές κάτι ανέφεραν και για το video του γύρου στο Nurburgring αλλά ας είμαστε σοβαροί… δεν πρόκειται ποτέ να δούμε τον φανταστικό –εντός και εκτός εισαγωγικών– γύρο…
Σε μία προσπάθεια να διορθώσει την εικόνα της έπειτα από το σκάνδαλο χειραγώγησης εκπομπών ρύπων που συγκλόνισε την ανθρωπότητα, η Volkswagen θα ανακοινώσει γύρω στον Μάρτιο τον νέο της πρεσβευτή: τον Αδόλφο Χίτλερ. “Ψάχναμε ένα τρανταχτό και οικείο όνομα, έναν άνθρωπο με σαφή ιδεολογία και “πράσινη” συνείδηση. Τέλος, ψάχναμε έναν άνδρα που έχει ισχυρούς δεσμούς με τη φίρμα και καλύτερη εικόνα από αυτήν! Καταλήξαμε στον Αδόλφο… Ναι, έχει συνδεθεί με τον Ναζισμό και κουβαλάει στην πλάτη του τις ευθύνες για μία μικρή γενοκτονία και το αιματοκύλισμα του πλανήτη αλλά με την άνοδο της ακροδεξιάς ανά τον κόσμο, αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό.” Θα δηλώσει εκπρόσωπος της φίρμας με καλυμμένο το πρόσωπο του και αλλαγμένη φωνή.
Αφού πέρασε το 2015 φωνάζοντας σε όποιον ακούει ότι πρέπει να γίνουν συγχωνεύσεις ώστε να σωθεί η βιομηχανία αυτοκινήτου (aka να μεγαλώσουν κι άλλο τα περιθώρια κέρδους), ο Sergio Marchionne θα αποφασίσει ότι αυτή η πολιτική ταιριάζει και σε άλλες πτυχές της ζωής του. Έτσι, εντός του έτους, θα συγχωνεύσει το σαλόνι με την κουζίνα, τον υπολογιστή με το πολυμηχάνημα και το προσωπικό του αυτοκίνητο με το γκαράζ του. Ο Marchionne θα ασκήσει πιέσεις ώστε να συγχωνευθεί χειρουργικά με τη σύζυγο του, προβάλλοντας επιχειρήματα όπως η μείωση των εξόδων λόγο δίαιτας αλλά η σύζυγος του θα επικοινωνήσει με την Mary Barra για να πάρει μαθήματα για το πώς τον κατάφερε να την αφήσει ήσυχη! Στο τέλος του έτους, θα υπάρξει έντονη φημολογία για το ενδεχόμενο παραίτησης του πουλόβερ –όχι του ίδιου, μόνο του πουλόβερ του– αλλά θα διαψευσθούν από άτομα που γνωρίζουν επί του θέματος.
Η McLaren θα προχωρήσει σε περαιτέρω απλοποίηση της γκάμας της με την μετονομασία των μοντέλων της. Η πολιτική ονομασίας είναι όπως θα περίμενε κανείς… απλή: Το όνομα θα είναι κατά βάση ένας τριψήφιος αριθμός. Ο πρώτος αριθμός θα υποδηλώνει τον αριθμό κυλίνδρων και οι άλλοι δύο, την χωρητικότητα του κινητήρα. Έτσι, η 650S θα γίνει 838 ενώ η πιο πρόσφατη 570S θα μετονομαστεί σε 838. Φυσικά, μελλοντικές εκδόσεις της P1 –αν υπάρξουν φυσικά– θα ονομάζονται 838. Για να ξεχωρίζουν τα είδη αμαξώματος, η Αγγλική φίρμα αποφάσισε να προσθέσει ένα γράμμα μετά τον τριψήφιο αριθμό-όνομα. Στις coupe εκδόσεις, θα τοποθετηθεί ένα “C” ενώ στις cabrio, ένα “C”. Για παράδειγμα, όπως είπαμε, η 650S coupe θα ονομαστεί 838C. Από την άλλη, η 650S Spider, θα γίνει 838C. Απλά πράγματα!
Όπως και η McLaren, έτσι και η Mercedes το 2016 θα ασχοληθεί με τα ονόματα των μοντέλων της. Δεν θα ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο όμως. Επειδή ούτως ή άλλως κανένας δεν μπορεί να ακολουθήσει την τρέχουσα ονοματολογία της Γερμανικής εταιρίας, αυτή αποφάσισε να δημιουργήσει ένα τηλεοπτικό δράμα. Στην σειρά αυτή, τα ονόματα των χαρακτήρων θα αλλάζουν κάθε δύο εβδομάδες. Μόνο τα ονόματα όμως. Τίποτα άλλο. Η πλοκή θα είναι τρομερά απλή και θα ακολουθεί κατά γράμμα προηγούμενα δράματα ενώ από κάποιο σημείο και μετά, θα είναι δύσκολο για τους τηλεθεατές να παρακολουθήσουν τη σειρά επειδή οι ηθοποιοί θα μοιάζουν τρομερά μεταξύ τους. Καλή τύχη λοιπόν…
Το dieselgate συνεχίζει να ταλανίζει τον πλανήτη και το 2016 ενώ οι κυβερνήσεις σε ολόκληρο τον κόσμο αρχίζουν να παίρνουν μέτρα για την εξάλειψη των πετρελαιοκινητήρων από τις πόλεις. Χάρη όμως σε ένα απίστευτο μπέρδεμα που όμοιο του δεν έχει δει ο κόσμος τα τελευταία 134 χρόνια, σημαντικό πρόβλημα αντιμετωπίζει και ο δημοφιλής ηθοποιός Vin Diesel στον οποίο απαγορεύεται η είσοδος και διαμονή στις πόλεις, αναγκάζεται σε ανάκληση και τιμωρείται με πρόστιμο 8 επιπλέον Fast & Furious. Μέχρι το τέλος του 2016, το μπέρδεμα δεν έχει ξεκαθαρίσει οπότε ο Diesel αναγκάζεται να μετακομίσει σε ένα χωριό του Texas, ζητά δημόσια συγγνώμη για το γεγονός ότι έλεγε ψέματα για τις εκπομπές του και ξεκινά γυρίσματα για 4 Fast & Furious ταινίες ταυτόχρονα – τα υπόλοιπα θα ακολουθήσουν το 2017.
Οι αναλυτές μας ήταν εξαιρετικά μπερδεμένοι όσον αφορά στην κατάσταση στη χώρα μας. Χαρακτηριστικά ανέφεραν ότι δεν υπάρχει καμία λογική στα δεδομένα που λαμβάνουν για τα τελευταία 40 χρόνια οπότε δεν μπορούν να βγάλουν καμία αξιόπιστη πρόβλεψη για το 2016. Ωστόσο, οι απόψεις μεταξύ τους συγκλίνουν στο γεγονός ότι τα τέλη κυκλοφορίας που δημοσιεύτηκαν για το 2016 προ εβδομάδων δεν αφορούν ολόκληρο το έτος αλλά μόνο τον Ιανουάριο. Από εκεί και πέρα, οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων θα λαμβάνουν ειδοποιήσεις ώστε να πληρώνουν τον επόμενο μήνα κάθε φορά ενώ το ποσό θα αυξάνεται κατά 27.3% κάθε φορά –μεσοσταθμικά-. Επίσης, όποιος έχει αυτοκίνητο θα θεωρείται δισεκατομμυριούχος και θα αντιμετωπίζεται ως τέτοιος για φορολογικούς σκοπούς. Ο φόρος στην βενζίνη θα αυξηθεί, τα διόδια θα αυξηθούν ενώ τον Απρίλιο θα ψηφιστεί νόμος που θα επιβάλλει την τοποθέτηση GPS σε όλα τα αυτοκίνητα. Έναν μήνα αργότερα, θα ψηφιστεί νέος νόμος που θα φορολογεί το αυτοκίνητο ως φυσικό πρόσωπο για κάθε μέτρο που κινείται ενώ τον ίδιο μήνα, θα φορολογηθεί ο αέρας που αναπνέουμε, τα μπάνια που κάνουμε και ο χώρος που καταλαμβάνουμε στο σύμπαν ως εξοχική κατοικία.
Ο Jeremy Clarkson θα ανακηρυχτεί ο προστάτης άγιος όλων των ηλιθίων, ρατσιστών και γενικά, όλων των “politically incorrect” τύπων που πιστεύουν πως πηγαίνουν αντίθετα στο κατεστημένο αναδεικνύοντας συμπεριφορά που αρμόζει σε άλλες εποχές. Η Εκκλησία θα σχολιάσει ότι “δεν είναι σύνηθες να αγιοποιείται κάποιος όσο είναι ακόμα εν ζωή αλλά είδαμε ότι πάνω από 1 εκατομμύριο άτομα υπέγραψαν το αίτημα για την επαναφορά του κου Clarkson στο BBC και κρίναμε ότι όλοι αυτοί οι άνθρωποι χρειάζονται έναν εκπρόσωπο στην Εκκλησία”. Σε σχετικά νέα, το Top Gear θα ξεκινήσει την πορεία του στο BBC με νέους παρουσιαστές και τον Fernando Alonso στον “ρόλο” του Stig –προφανώς έκρινε ότι είναι πιο πιθανό να κατακτήσει το πρωτάθλημα της F1 μέσω του Top Gear απ’ ότι είναι με την Honda– αλλά επειδή δεν θα προσβάλει αρκετούς ανθρώπους και θα είναι πραγματικά έξυπνο, δεν θα κατακτήσει το τηλεοπτικό κοινό…
Η Bugatti θα λανσάρει δύο μοντέλα εντός του 2016. Το ένα, θα είναι η πραγματικά, αληθινά, μα-την-Παναγιά-δεν-θα-υπάρξει-άλλη έκδοση της Veyron με ονομασία La Finale Absolu. Οι ιθύνοντες της φίρμας, είδανε το ενδεχόμενο συνεργασία με γνωστή μάρκα vodka και έτσι, η Veyron La Finale Absolu θα πωλείται μόνο μέσα από επιλεγμένες κάβες. Το άλλο όμως, θα είναι η πολυαναμενόμενη πλέον, Chiron. Αυτή θα είναι μία πραγματική αποκάλυψη. Κυριολεκτικά για τους επιβάτες της. Θα είναι τόσο γρήγορη, που θα μεταφέρει τους επιβαίνοντες σε μία εναλλακτική πραγματικότητα στην οποία οι πλούσιοι είναι φτωχοί, οι φτωχοί είναι πλούσιοι και εγώ έχω πάνω από €13 ευρώ στην τράπεζα. Το αποτέλεσμα είναι ότι ένα σωρό πλούσιοι playboys θα χαθούν από προσώπου γης ενώ η Chiron θα χαθεί από την ιστορία. Μόνο η είδηση της παρουσίασης της στη “Αυτοκίνηση 2016” θα μείνει –ήταν να παρουσιαστεί στη Γενεύη αλλά αυτό θα αλλάξει τελευταία στιγμή– και στη συνέχεια, η είδηση της πρώτης παράδοσης! Δεκάδες detectives θα ασχοληθούν με το θέμα μόνο και μόνο για να χάσουν τα λογικά τους έπειτα από την ανακάλυψη ύπαρξης των “Great Old Ones”.
Μετά τα Mirai και Prius, η Toyota θα βαλθεί να καταρρίψει το δικό της ρεκόρ για το πιο άσχημο αυτοκίνητο του κόσμου με ένα πράγμα. Οι ειδικοί θα σπαταλήσουν άπειρες εργατοώρες για να βρούνε πού είναι οι πόρτες και πώς είναι δυνατόν να κοιτάξει κάποιος το συγκεκριμένο πράγμα χωρίς να του καούν τα μάτια από την ανεπανάληπτη ασχήμια αλλά εις μάτην. Το “αυτοκίνητο” θα περάσει στην παραγωγή αλλά σε μία απροσδόκητη τροπή, τα ρομπότ θα αρνηθούν να το κατασκευάσουν και έπειτα από απεργία 4 μηνών και επεισόδια κατά τα οποία 3.482 τοστιέρες και πάνω από 4.000 πολυμηχανήματα θα χάσουν τη ζωή τους, θα κερδίσουν τη μάχη. Ευτυχώς, το μοναδικό πρωτότυπο θα καταστραφεί υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες και η ασχήμια στον κόσμο θα επιστρέψει σε φυσιολογικά επίπεδα.
Λίγη ώρα πριν τα ξημερώματα, οι αναλυτές διέκοψαν την επικοινωνία. Για κάποιον περίεργο λόγο, αποφάσισαν να γιορτάσουν το 2016 μία ημέρα νωρίτερα. Σε γενικές γραμμές πάντως, η παρέα τους ήταν καλή. Μόνο 2-3 φορές κάποιοι από αυτούς προσπάθησαν να με δαγκώσουν και αυτό συνέβη μόνο όταν ανέφερα την λέξη Παπακαλιάτης… Απ’ ότι φαίνεται, είναι μεγάλοι fans του Star Wars παρότι δεν έχουν δει καμία ταινία, ήδη γνωρίζουν πώς τελειώνει. Ήρθε η ώρα να τους αφήσω στην ησυχία τους όμως.
Όσο για εσένα, αναγνώστη και φίλε, σου εύχομαι τα καλύτερα για το 2016. Πάνω απ’ όλα την υγεία μας να έχουμε –ψυχική και σωματική– και για όλα τα άλλα, θα προσπαθήσουμε και θα τα κάνουμε να συμβούν! Καλή χρονιά, χρόνια πολλά και πάρα πολύ προσοχή στους δρόμους!
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου