Αν και η συντριπτική πλειοψηφία των compact hatchbacks είναι μπροστοκίνητα, με μόνο την Σειρά 1 της BMW να διαφέρει, η δεύτερη γενιά της Alfa Romeo Giulietta θα πάει και αυτή ενάντια στο ρεύμα. Αυτό πρακτικά επιβεβαίωσε ο Alberto Dillilo, επί κεφαλής σχεδιασμού της FCA, ο οποίος μιλώντας σε βρετανικό μέσο είπε ότι η κίνηση θα μεταφέρεται στον πίσω άξονα, καθώς η νέα Giulietta θα βασίζεται σε μια κοντύτερη έκδοση της πλατφόρμα που χρησιμοποιεί η Giulia. Αυτό, είναι τεχνικά ικανό, με την ευέλικτη πλατφόρμα να μπορεί να υποστηρίξει και τετρακίνηση.
Διάβασε εδώ: Δοκιμάζουμε την Alfa Romeo Giulietta QV
Πάνω στη συγκεκριμένη πλατφόρμα θα βασιστούν τα περισσότερα, αν όχι όλα, από τα 8 μοντέλα που θα παρουσιάσει η ιταλική εταιρία μέχρι το 2018, με σκοπό τον περιορισμό του κόστους. Επίσης, η χρήση της συγκεκριμένης πλατφόρμας θα βοηθήσει τη νέα γκάμα της Alfa να σπάσει οποιοδήποτε δεσμό της με τη νέα “οικογενειακή” γκάμα της Fiat, καθώς το παλιό Bravo και η σημερινή Giulietta δεν διαφοροποιούνται αρκετά, κάτι αναπόφευκτο από τη στιγμή που χρησιμοποιούν την ίδια πλατφόρμα.
Επίσης, με την κίνηση στον πίσω άξονα από τη Giulietta, αυτή θα μπορεί να προσφέρει αρκετά πιο δυνατές εκδόσεις από τους ανταγωνιστές της. Αναμένουμε λοιπόν…
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου