ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

10 πράγματα που δεν γνωρίζεις για την Porsche Carrera GT

carrera gt

Βρισκόμαστε στην εποχή των υβριδικών supercar, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε μια από τις πιο ακραίες δημιουργίες της Porsche. Η Porsche Carrera GT είναι ένα από τα υπέροχα supercars της δεκαετίας του 2000 και πιστεύεις πως ξέρεις τα πάντα γι’αυτή; Ας δούμε 10 πράγματα που ενδεχομένως δεν γνωρίζεις.

porsche-carrera-gt-photo-558397-s-986x603

Σήμερα η Porsche είναι η αυτοκινητοβιομηχανία με το μεγαλύτερο κέρδος από κάθε αυτοκίνητο που πουλά, αλλά στις αρχές της δεκαετίας του 2000 δεν ήταν και στην καλύτερη οικονομική της κατάσταση. Τότε πήρε την απόφαση να κατασκευάσει την Cayenne, ένα μοντέλο που τις έδωσε τα αναγκαία χρήματα για την ανάπτυξη των άλλων σπορ μοντέλων. Κάπως έτσι γεννήθηκε η Carrera GT, “ένα αγωνιστικό για τον δρόμο” όπως το χαρακτήριζε η Porsche.

Η Carrera GT έχει ένα από το πιο δύσκολα συστήματα συμπλέκτη από κάθε αυτοκίνητο παραγωγής. Με μια αναζήτηση στο YouTube θα βρεις video στα οποία οι οδηγοί τους δυσκολεύονται να εκκινήσουν σωστά το αυτοκίνητο. Όντας το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με κεραμικό συμπλέκτη, η Porsche τοποθέτησε στην Carrera GT ένα σύστημα αυτόματου γκαζιού, με τους οδηγούν να μην πρέπει να πατούν το πεντάλ του γκαζιού κατά τη διάρκεια της εκκίνησης. Αντίθετα, θα πρέπει να απελευθερώνουν αργά το πεντάλ του συμπλέκτη και να εφαρμόζουν πίεση στο γκάζι μόνο όταν το πεντάλ του συμπλέκτη έχει πλήρως απελευθερωθεί.

Porsche_Carrera_GT_engine

O V10 5,7-λίτρων ατμοσφαιρικός κινητήρας βασίζεται σε έναν παλιό V10 που είχε εξελίξει η Porsche τη δεκαετία του 1990 για την Formula 1. Αποδίδει 612 άλογα στις 8.000 σ.α.λ με 590 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,9 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 9,9 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 330 χλμ/ώρα. Οι “εσωτερικές” αναρτήσεις, τα κεραμικά φρένα, η αεροδυναμική… όλα ήταν στα όρια αυτού που ονομάζουμε “αγωνιστικό”. Και ο ήχος… Αυτός ο ήχος!

Porsche_Carrera_GT_Int._(14373265961)_(2)

Ο επιλογέας των ταχυτήτων της Carrera GT είναι κατασκευασμένος από ξύλο σημύδας, με την Porsche να αποτίει έτσι φόρο τιμής στον ξύλινο επιλογέα ταχυτήτων των αγωνιστικών 917 Le Mans. Το ξύλο ζυγίζει λιγότερο από το αλουμίνιο και δεν μεταφέρει την θερμότητα, όπως συμβαίνει στα περισσότερα μέταλλα. Αυτό ήταν ιδιαίτερα σημαντικό για τους οδηγούς των 917, με την Porsche να προσφέρει στον προαιρετικό εξοπλισμό και έναν επιλογέα ταχυτήτων κατασκευασμένο από carbon. Ο επιλογέας αυτός ήταν διαθέσιμος κατά το δεύτερο έτος της παραγωγής της Carrera GT.

carrera gt wheels

Αν κοιτάξεις προσεκτικά τις φωτογραφίες και τα video της Carrera GT θα παρατηρήσεις πως τα παξιμάδια από τις μονομπούλωνες ζάντες της από την πλευρά του οδηγού είναι βαμμένα κόκκινο, ενώ από την πλευρά του συνοδηγού μπλε. Αυτή η χρωματική κωδικοποίηση διασφάλιζε πως δεν θα υπήρχε κανένα λάθος ως προς το ποια πλευρά θα βιδωνόταν το κάθε παξιμάδι.

Carrera GT chassis

Η Carrera GT είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που χρησιμοποιήσει CFRP (carbon fiber reinforced plastic) σασί. Πρόκειται για το ίδιο σασί με αυτό της 996 GT1 που κέρδισε τις 24 ώρες του Le Mans το 1998. Ζυγίζει 100 κιλά, με την Porsche να υπαινίσσεται πως η Carrera GT έχει μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία από την αγωνιστική 911 RSR.

carrera gt service

Η συντήρηση της Carrera GT κοστίζει αρκετά. Μια απλή αλλαγή λαδιών κοστίζει περίπου 1.100 ευρώ. Ένας νέος εναλλάκτης του δυναμό κοστίζει κοντά τα 2.250 ευρώ, ενώ ένα σετ νέων ελαστικών, τα οποία πρέπει να αντικαθίστανται τουλάχιστον κάθε τέσσερα χρόνια κοστίζουν 2.360 ευρώ. Για νέο παρμπρίζ θα χρειαστείς 8.500 ευρώ, ενώ αν χρειαστεί νέο συμπλέκτη τότε θα πρέπει να πληρώσεις 19.000 ευρώ. Σε ότι αφορά το σέρβις των 50.000 χλμ, αυτό έχει κόστος περίπου 28.000 ευρώ.

Porsche_356_Carrera_2_GT1

Το όνομα Carrera GT έχει χρησιμοποιηθεί ακόμη δύο φορές από την Porsche στο παρελθόν, αλλά όχι μόνο του. Το συναντάμε στις 356 A Carrera GT, 356 B Carrera GT και 924 Carrera GT.

porsche carrera gt colors

Η Carrera GT προσφερόταν σε πέντε βασικά χρώματα (κόκκινο, κίτρινο, μαύρο, ασημί και γκρι), με την Porsche αργότερα να την βάφει και σε άλλα χρώματα, αναλόγως με τις επιθυμίες του πελάτη.

2006-57438-porsche-carrera-gt-production

Η παραγωγή της Carrera GT ξεκίνησε στις αρχές του 2004. Αρχικά, η Porsche ήθελε να κατασκευάσει μόλις 500 μονάδες. Η μεγάλη ζήτηση οδήγησε την Porsche να αυξήσει το νούμερο στις 1.000 μονάδες. Νούμερο που τελικά έφτασε στις 1.500 μονάδες. Ποτέ δεν έπιασε όμως το νούμερο αυτό, με την παραγωγή της να ολοκληρώνεται τον Μάιο του 2006 στο εργοστάσιο της Λειψίας, όταν τέθηκαν σε ισχύ οι αυστηρότεροι κανονισμοί περί αερόσακων στην αγορά των Η.Π.Α. Έτσι 1.270 Carrera GT κατασκευάστηκαν συνολικά.



Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - 1ki1news

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video