Σύμφωνα με την Volvo, μερικές από τις πιο διακεκριμένες πολυτελείς μάρκες παγκοσμίως αντιμετωπίζουν σήμερα μια σκληρή πρόκληση, καθώς οι προσδοκίες των καταναλωτών και την αντίληψη του τι συνιστά πολυτέλεια μεταβάλλονται ταχύτερα από ποτέ, με το τοπίο στα luxury brands να εμφανίζει μία πρωτόγνωρη δυναμική. Αυτό έδειξε η μελέτη που έκανε για λογαριασμό της Volvo η Kjaer Global, μία μελέτη με αντικείμενο την εξέλιξη και το μέλλον της πολυτέλειας.
Η μελέτη εστιάζει στο πώς εξελίσσεται η πολυτέλεια με την πάροδο του χρόνου και θα χρησιμεύσει ως επιπλέον εργαλείο στο ταξίδι που έχει ξεκινήσει η Volvo για την εξέλιξή της ως μάρκα. Η Volvo θεωρεί ότι την τελευταία δεκαετία η φύση της πολυτέλειας έχει μεταβληθεί, από δείκτη ευμάρειας που αντανακλά την ιδιοκτησία του ατόμου, σε αγαθό που σχετίζεται με την απόκτηση και βίωση σπάνιων και πολύτιμων εμπειριών ζωής.
Η μελέτη, που θα δημοσιευτεί στις αρχές του επόμενου έτους, υποδεικνύει ότι οι καθιερωμένες πολυτελείς φίρμες χρειάζεται να επανεφεύρουν τους εαυτούς τους, ώστε να ενσωματώσουν τη μοντέρνα ερμηνεία της πολυτέλειας-χωρίς-λογότυπο (no-logo-luxury), η οποία εκφράζεται από την πτώση στις πωλήσεις των αγαθών μαζικής παραγωγής που λανσάρονται με έμφαση στη «φίρμα», προς όφελος ενός πιο διακριτικού branding και μιας πιο ραφιναρισμένης δημιουργίας, τα οποία αναγνωρίζονται μόνο από «αυτούς που ξέρουν», τους επαΐοντες.
Ο Björn Annwall, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Πωλήσεων, Μάρκετινγκ και Εξυπηρέτησης Πελατών της Volvo δήλωσε:
Εκτιμούμε ότι η προοπτική της “νέας πολυτέλειας” θα έχει επίδραση σε πολλά πεδία, όχι μόνο στην αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και στη μόδα, τα ταξείδια και άλλους τομείς πολυτελών προϊόντων και υπηρεσιών. Με βάση τα πρώτα στοιχεία της έρευνας, διαπιστώνουμε ότι πολλές καθιερωμένες μάρκες είτε θα χρειαστεί να προσαρμοστούν γρήγορα σε μια πιο προσωπική επαφή με τον πελάτη, εστιασμένη στις δικές του ανάγκες, είτε θα παραμεριστούν.
Η μελέτη αναγνωρίζει αρκετές βασικές τάσεις, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται η καινοτομία σε πραγματικό χρόνο, η συνεχής πρόσβαση και συνδεσιμότητα, μια αυξανόμενη εκτίμηση για την εξειδίκευση, την «κατά παραγγελία» δημιουργία και τη δεξιοτεχνία, την αυθεντικότητα και την ανακάλυψη – στοιχείων που συνδέονται με την αναζήτηση μιας πιο πλήρους και υψηλότατου επιπέδου ικανοποίησης εμπειρίας ζωής. Η τάση που ολοένα κερδίζει έδαφος, αυτή που η μελέτη προσδιορίζει ως Ο Θηλυκός Παράγοντας και Η Καλή Ζωή, αντανακλά μια πιο διευρυμένη συναίσθηση που έχει να κάνει με επιλογές σχετικές με το μοντέρνο lifestyle και την επιθυμία για μια πιο ισορροπημένη στάση απέναντι στη ζωή. Ο Annwall συνέχισε λέγοντας:
Βρισκόμαστε λίγο πριν το λανσάρισμα του νέου μας premium σεντάν, του Volvo S90. Θεωρούμε ότι έχουμε αντιληφθεί πλήρως τη φύση της νέας πολυτελούς εμπειρίας – αν και, βεβαίως, εναπόκειται στους πελάτες μας να το κρίνουν. Η Volvo Cars είναι πάντοτε διαφορετική. Προσεγγίζουμε σταθερά τη σχεδίαση και τη συνολική εμπειρία που σχετίζεται με το αυτοκίνητο από μια ανθρώπινη σκοπιά, και πιστεύω ότι αυτό είναι που κάνει τα αυτοκίνητά μας όλο και πιο μοντέρνα, τα κάνει να “κουμπώνουν” τέλεια με τις ανάγκες ή επιθυμίες που καλούνται να καλύψουν.
Το νέο XC90 έχει ήδη επιβεβαιώσει τη θέση της Volvo ως ένα premium παίκτη στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η πλήρης έκθεση για την εξέλιξη της πολυτέλειας θα δημοσιευτεί στις αρχές του 2016, σε συνδυασμό με την οπτική της ίδιας της Volvo για τη μοντέρνα αυτοκινητική πολυτέλεια
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου