Στις 10 φετινές νίκες έμεινε ο Lewis Hamilton, αφού δεν κατάφερε να κλείσει με τον καλύτερο τρόπο τη σεζόν. Βέβαια, θα μπορούσε να το κάνει, όπως έδειξε μετά από το πρώτο του pit stop στον χθεσινό αγώνα. Ο Πρωταθλητής έριξε τη διψήφια διαφορά στα 1,3 δευτερόλεπτα στον 30 γύρο. Στο σημείο εκείνο, είδαμε τον Nico Rosberg να μπαίνει για αλλαγή, αλλά ο Hamilton δοκίμασε κάτι διαφορετικό.
Ο Βρετανός έμεινε έξω για άλλους 10 γύρους, πιστεύοντας ότι μπορούσε να κάνει τα ελαστικά του να κρατήσουν ακόμα περισσότερο, προκειμένου να έχει δύο επιλογές: είτε να τερματίσει με αυτά είτε να βάλει τα πολύ μαλακά για τους τελευταίους γύρους. Τελικώς, η Mercedes είδε ότι ο Rosberg μείωνε με ρυθμό ενός δευτερολέπτου στον γύρο τη διαφορά, έτσι ο Hamilton θα ήταν πολύ δύσκολο να κερδίσει.
Το πιο σωστό θα ήταν να μπει αμέσως μετά από τον Rosberg, καθώς έδειχνε να έχει βρει ρυθμό με τα μαλακά ελαστικά, έτσι θα είχε πιθανότητες να πάρει τη νίκη. Αυτό δεν έγινε ποτέ, έτσι ο 30χρονος τερμάτισε 8,2 δευτερόλεπτα πίσω από τον team-mate του. Ο Hamilton πιστεύει ότι θα μπορούσε να δοκιμάσει κάτι διαφορετικό.
Στο δεύτερο stint, ήμουν ταχύτερος, πλησίαζα και κάναμε τα ελαστικά να δουλέψουν περισσότερο, αλλά στη συνέχεια ήταν θέμα της ομάδας αν θα πηγαίναμε στα πολύ μαλακά ή στα μαλακά ελαστικά. Δεν είμαι σίγουρος για το ποια ελαστικά ήταν καλύτερα, αλλά τα πολύ μαλακά ήταν αρκετά καλά. Κάτι μέσα μου ευχόταν να είχαμε πάει στα πολύ μαλακά.
Νομίζω ότι εκ των υστέρων ότι, όταν ο Nico μπήκε στα pits, θα έπρεπε πιθανώς να μειώσω λίγο και να κάνω τα ελαστικά να κρατήσουν λίγο περισσότερο. Τα ελαστικά αυτά ήταν καλά στο τέλος, έτσι ειλικρινά ένιωσα ότι θα μπορούσα να φτάσω με αυτά τα ελαστικά μέχρι το τέλος. Αλλά, επειδή αυτό δε λειτουργούσε, ήταν υπερβολικό να φτάναμε μέχρι τον τερματισμό, αλλά προσπαθήσαμε και κάναμε την καλύτερη δυνατή δουλειά.
Ο επί κεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, θέλησε να στηρίξει την απόφαση της ομάδας του, αφού εξηγεί πως η στρατηγική που τελικώς σκέφτηκαν για τα πολύ μαλακά ελαστικά στους τελευταίους γύρους δε θα δούλευε όπως περίμεναν και ήθελαν να αποφύγουν το ρίσκο της μεγάλης πτώσης στην απόδοση των ελαστικών.
Άξιζε να εξετάσουμε τη στρατηγική, να πάμε λίγο πιο μακριά και να δούμε τι θα γίνει. Αν είχε κάνει τα ελαστικά να κρατήσουν, τότε θα μπορούσε να πάει για τα πολύ μαλακά και αυτό θα του επέτρεπε να στοχεύει στη νίκη του αγώνα. Τα ελαστικά δεν κράτησαν και μετά πήγαμε στην τρίτη καλύτερη στρατηγική, και προφανώς αυτή δεν ήταν η καλύτερη.
Ανησυχούσαμε ότι τα πολύ μαλακά δε θα αντέξουν μέχρι το τέλος. Είδαμε κάποια δραματική πτώση και ότι στο πρώτο stint κρατούσαν μόνο περίπου 9 γύρους με πολύ καύσιμο. Στο τέλος είχαν μείνει 15 γύροι και θα μπορούσε να καταρρεύσει η απόδοσή τους. Έτσι, θα μπορούσαν τα πράγματα να είναι χειρότερα.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου