ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Δημοπρατείται η μοναδική Ferrari Testarossa Spider του Gianni Agnelli

king-italy-ferrari-1

Είναι αδύνατο να κατανοήσεις αυτό το αυτοκίνητο χωρίς έχεις ένα υπόβαθρο του ανθρώπου που ζήτησε την κατασκευή του. Δυστυχώς, όμως, είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο ότι θα κουράσει μια βιογραφία του Gianni Agnelli.

Ο Giovanni “Gianni” Agnelli ή ευρέως γνωστός ως L’Avvocato, ήταν εγγονός του ιδρυτή της Fiat, Giovanni Agnelli, και κληρονόμος της αυτοκρατορίας του. Κατά την περίοδο που ήταν υπό την καθοδήγηση του απογείωσε την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς μόνο η FIAT ήταν υπεύθυνη για το 4,4% του ΑΕΠ της Ιταλίας, απασχολώντας το 3,1% του συνολικού εργατικού δυναμικού της γείτονος, ενώ οι επενδύσεις του έφταναν το 16.5% των συνολικών χρημάτων του βιομηχανικού τομέα.

king-italy-ferrari-2

Βλέποντας την Ferrari Testarossa Spider και έχοντας στο μυαλό μου και την Lancia Delta Integrale HF Cabrio μπορώ να πω με σιγουριά ότι είχε ένα κόλλημα με τα ανοιχτά αυτοκίνητα, ενώ και τα δύο αυτοκίνητα ήταν one-off κατασκευές, ειδικά κατασκευασμένες για τον Ιταλό μεγαλοεπιχειρηματία. Η Testarossa Spider με αριθμό πλαισίου 62897 σχεδιάστηκε από τον Pininfarina και του την δώρισε η Ferrari το 1986.

king-italy-ferrari-6

Επίσης, το ασήμι σαν μέταλλο στο περιοδικό πίνακα αναγράφεται ως “Ag”, όπως ακριβώς και τα δύο πρώτα γράμματα του επιθέτου του Agnelli, γι’αυτό και υπάρχει παντού. Έτσι, όπως, και η Integrale Cabrio, έτσι και η Testarossa Spider είναι βαμμένη σε ασημί χρώμα, με το εσωτερικό να είναι επενδυμένο με άσπρο δέρμα με σκούρες μπλε γραμμές. Επίσης, το “αλογάκι” στο καπό του αυτοκινήτου είναι από μασίφ ασήμι, αντί για αλουμίνιο που τοποθετούταν στις κανονικές Testarossa. Η μόνη διαφορά που είχε το ανοιχτό αυτοκίνητο ήταν ότι το εμπρός παράθυρα και το παρμπρίζ της Spider ήταν ελαφρώς μικρότερα από τις coupe εκδόσεις.

Μηχανικά, η ανοιχτή  Testarossa του Agnelli δεν είχε κάποια διαφορά με τις κλειστές εκδόσεις, και έτσι πίσω από τα καθίσματα φορούσε έναν 4.9-λίτρων 12-κύλινδρο επίπεδο κινητήρα απόδοσης 396 ίππων.

king-italy-ferrari-4

Πολλοί εύποροι πελάτες είχαν ζητήσει από την Ferrari να κατασκευάσει γι’αυτούς μια Testarossa Spider, η ιταλική εταιρία αρνιόταν κατηγορηματικά, για διάφορους λόγους, μεταξύ των οποίων και προκλήσεων για την δομή του αυτοκινήτου.

Στις 5 Φεβρουαρίου του επόμενου έτους κάποιος υπερβολικά τυχερός θα έχει την δυνατότητα να προσθέσει στην συλλογή αυτό το μοναδικής ιστορίας κομψοτέχνημα, καθώς θα δημοπρατηθεί από την Artcurial Motorcars, στην Retromobile δημοπρασία. Το αυτοκίνητο έχει διναύσει 22.000 χλμ, με την εκτιμώμενη τιμή πώλησης του να κυμαίνεται από τα 680.000 μέχρι τα 900.000 ευρώ.



Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - 1ki1news

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video