Η Citroen φαίνεται να έχει βρει μία συνταγή που όπως αποδεικνύουν οι εξαιρετικές πωλήσεις του C4 Cactus, δουλεύει. Μία μίξη σχεδιαστικής εκκεντρικότητας με value-for-money που ικανοποιεί τον κόσμο και την κάνει να ξεχωρίζει από την μάζα. Οπότε γιατί να μην συνεχίσει την υλοποίηση της;
Από το 2016, θα δείτε λανσαρίσματα μοντέλων κάθε χρόνο, που επίσης θα είναι πολύ διαφορετικά από ανταγωνιστικά μοντέλα – και σίγουρα πολύ “ιδιαίτερα”.
Δήλωσε ο Mathieu Bellamy, επικεφαλής στρατηγικής της Citroen. Πρώτα στη σειρά; Τα C4 και C5.
Είπαμε στην ομάδα σχεδιασμού ότι πρέπει να επανεφεύρουμε τα κλασικά C4 και C5 όταν τα αντικαταστήσουμε. Οπότε, θα αντικαταστήσουμε αυτά τα μοντέλα με κάτι πολύ διαφορετικό.
Τι θα είναι αυτό το διαφορετικό; Δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε και ο Bellamy δεν αποκάλυψε κάτι παραπάνω. Είπε ότι ως βάση για την “επανεφεύρεση” της μάρκας θα χρησιμοποιηθεί το Aircross concept αλλά δεν επεκτάθηκε σε αυτό… Πάντως τα μοντέλα δεν είναι το παν για μία εταιρία και ο Bellamy το γνωρίζει. Σημαντικό ρόλο παίζει ο τρόπος που θα τα επικοινωνήσει η Citroen στο κοινό και επ’ αυτού, το υψηλόβαθμο στέλεχος της Γαλλικής εταιρίας δήλωσε αινιγματικά: “Έχουμε δει το πώς αλλάζει ο κόσμος και προσαρμόζουμε την στρατηγική μας”.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου