ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Σίγουρα αγνοούσες την ύπαρξη αυτού του αγωνιστικού της Alfa Romeo

2013-03-12-alfa-romeo-4

Η Alfa Romeo ανδρώθηκε σαν εταιρία μέσα από τους αγώνες. Με μονοθέσιο της ιταλικής εταιρίας έτρεξε τους πρώτους του αγώνες ο Enzo Ferrari, για να κατασκευάσει αργότερα την δικιά του εταιρία. Ενώ, στο πιο πρόσφατο παρελθόν, πριν σχεδόν 20 χρόνια η μιλανέζικη εταιρία με την 155 κυριαρχούσε στις πίστες του DTM. Παρόλα αυτά, σε πρόσφατη συνέντευξη του, ο Harald Wester, το αφεντικό της Alfa Romeo δεν έχει στα πλάνα της να μπει σε οποιαδήποτε μορφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού, μιας και επιθυμία της είναι να επενδύσει χρήματα στον τομέα των αυτοκινήτων παραγωγής, ώστε αυτά να μπορούν να είναι “διασκεδαστικά” και μέσα στη πίστα.

Βάζοντας στην άκρη τα παραπάνω, το αγωνιστικό SE 048SP που βλέπεις είμαι σίγουρος ότι δε το ξέρεις. Δεν θα έχεις και άδικο καθώς δεν έτρεξε ποτέ. Και εξηγούμαι. Η Alfa Romeo SE 048SP ήταν αγωνιστικό του Group C που κατασκεύασε η εταιρία στις αρχές του 1990. Σχεδιάστηκε να αντικαταστήσει τη Lancia LC2, καθώς αυτό δεν πληρούσε τους νέους κανονισμούς της Group C κατηγορία, ενώ η ίδια είχε επικεντρωθεί στο πααγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι.

Alfa_Romeo_SE_048SP

Ο Giuseppe Petrotta, πρώην μέλος της Osella, ήταν ο άνθρωπος που επιλέχθηκε για το σχεδιασμό της SE 048SP, με το αποτέλεσμα να μοιάζει αρκετά ένα αρκετά συμβατικό αυτοκίνητο, με τα ψυγεία να έχουν τοποθετηθεί στο εμπρός μέρος, του πίσω τροχούς να είναι καλυμμένους, και ο σχεδιασμός της μούρης να διαθέτει το παραδοσιακό θυρεό της Alfa Romeo.

Το σασί και οι αναρτήσεις είχαν εξελιχθεί από την Abarth (όπως και της Lancia LC2) και κάτω από το καπό υπήρχε ένας 3.5-λίτρων ατμοσφαιρικός V10 κινητήρας, ο ίδιος που είχε τοποθετηθεί στην θηριώδη και θρυλική Alfa Romeo 164 Procar. Παρόλο που η κατασκευή ενός πρωτοτύπου ολοκληρώθηκε πλήρως, το πρόγραμμα δεν προχώρησε πιο πέρα από την φάση της εξέλιξης. Υπήρξαν, δε, φήμες, ότι ο παραπάνω κινητήρας κάποια στιγμή αντικαταστάθηκε από έναν 3,5-λίτρων V12 της Ferrari, προερχόμενο από την F1, αλλά η Alfa Romeo ποτέ δεν το επιβεβαίωσε επισήμως.

Alfa-Romeo-SE-048SP-03 (1)

Ο ατμοσφαιρικός V10 κινητήρας είχε περιεχόμενη γωνία 72 μοιρών απέδιδε περίπου 620 άλογα στις 13.300 σ.α.λ.Δυστυχώς, όμως, εξαιτίας της έλλειψης σοβαρού ενδιαφέροντος από ιδιώτες το project δεν προχώρησε ποτέ, και το αγωνιστικό κατέληξε στο Alfa Romeo Storico μουσείο της εταιρίας. Παρόλα αυτά, στο Goodwood Festival of Speed του 2010 έκανε τη τελευταία δημόσια εμφάνιση του, όπου φορούσε τον 3.5-λίτρων κινητήρα της Ferrari, ο οποίος απέδιδε 680 άλογα στις 12.750 σ.α.λ.

[See image gallery at www.autoblog.gr]



Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - 1ki1news

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video