Οι πίστες που παραδοσιακά πιέζουν τους κινητήρες είναι το Spa και η Monza, καθώς είναι υψηλό το ποσοστό του ανοιγμένου γκαζιού σε κάθε γύρο. Ωστόσο, το υψόμετρο στο Spa είναι 400 μέτρα και στη Monza 200 μέτρα, αριθμοί πολύ μικρότεροι από τα 2.200 μέτρα του Autodromo Hermanos Rodriguez. Οι κινητήρες, λοιπόν, θα πρέπει να είναι προετοιμασμένοι για μεγάλη πίεση, διότι, με λιγότερο οξυγόνο στην ατμόσφαιρα, θα πρέπει να παράγουν το ίδιο έργο.
Σε μια εξαιρετικά πιεστική πίστα για τα power units, η McLaren θα έχει νέους κινητήρες, όμως και πάλι οι Βρετανοί αναμένουν ένα κακό 3ήμερο για την ομάδα τους. Ο Fernando Alonso και ο Jenson Button θα χρησιμοποιήσουν τον 11ο κινητήρα εσωτερικής καύσης, έτσι ο ένας θα έχει ποινή 15 θέσεων και ο άλλος 50, ξεκινώντας μαζί από το τέλος του grid.
Πέντε κινητήρες έχει χρησιμοποιήσει μέχρι στιγμής η Ferrari, συνεπώς, εκτός απροόπτου, οι Sebastian Vettel και Kimi Raikkonen δε θα δεχθούν άλλη ποινή μέχρι να τελειώσει η σεζόν. Το ίδιο αναμένεται να συμβεί και με τους οδηγούς της Mercedes, οι οποίοι είναι εντός ορίων σε όλα τα στοιχεία του power unit, χωρίς να δεχθούν καμία ποινή στη φετινή σεζόν όσον αφορά τα στοιχεία του power unit.
Τσάμπα ο κόπος για τη Renault, με τους μηχανικούς της να χρησιμοποιούν 11 «μάρκες» και να φέρνουν αναβαθμισμένο power unit στο Austin. Αυτό δε χρησιμοποιήθηκε από τις Red Bull και Toro Rosso, κρίνοντας πως η βελτίωση δεν είναι σημαντική. Οι ιδιαίτερες απαιτήσεις της πίστας του Μεξικού οδηγούν τους Γάλλους στην απόφαση να τον έχουν ξανά μαζί τους στη Βραζιλία, κάνοντας μέχρι τότε κάποιες ακόμα βελτιώσεις.
Ακολουθεί ο πίνακας με τα στοιχεία του power unit που έχουν χρησιμοποιηθεί πριν από το Grand Prix του Μεξικού.
Οδηγός | Ομάδα | ICE | TC | MGU-K | MGU-H | ES | CE |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Lewis Hamilton | Mercedes | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Nico Rosberg | Mercedes | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Daniel Ricciardo | Red Bull | 7 | 6 | 6 | 6 | 4 | 4 |
Daniil Kvyat | Red Bull | 8 | 7 | 5 | 5 | 4 | 4 |
Felipe Massa | Williams | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 |
Valtteri Bottas | Williams | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 |
Sebastian Vettel | Ferrari | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Kimi Raikonen | Ferrari | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Fernando Alonso | McLaren | 10 | 10 | 10 | 7 | 5 | 7 |
Jenson Button | McLaren | 9 | 9 | 9 | 8 | 4 | 5 |
Nico Hulkenberg | Force India | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 |
Sergio Perez | Force India | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 |
Max Verstappen | Toro Rosso | 8 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 |
Carlos Sainz | Toro Rosso | 7 | 5 | 6 | 5 | 3 | 4 |
Romain Grosjean | Lotus | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 |
Pastor Maldonado | Lotus | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 |
Will Stevens | Marussia | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 4 |
Alexander Rossi | Marussia | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 4 |
Marcus Ericsson | Sauber | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Felipe Nasr | Sauber | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
ICE: Κινητήρας εσωτερικής καύσης
TC: Υπερσυμπιεστής
MGU-K: Γεννήτρια κινητικής ενέργειας
MGU-H: Γεννήτρια θερμικής ενέργειας
ES: Μπαταρίες
CE: Ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου