ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Ζωντανή παρακολούθηση των πιέσεων στα ελαστικά από το 2016 θέλει η FIA

GP GIAPPONE F1/2015

Στο Grand Prix της Monza προέκυψε το θέμα της πίεσης των ελαστικών, όταν το πίσω δεξί ελαστικά του Lewis Hamilton είχε πίεση 0,3 psi κάτω από το όριο των 19,5 psi, ενώ ο Nico Rosberg 1,1 psi κάτω από το όριο. Τελικώς, η Mercedes και οι οδηγοί της δεν πήραν κάποια τιμωρία από τους αγωνοδίκες, ωστόσο η Παγκόσμια Ομοσπονδία θέλει να ελέγχει σε ζωντανό χρόνο τις πιέσεις από τη νέα σεζόν.

Σύμφωνα με το Motorsport, η FIA σκοπεύει να τοποθετήσει ένα σύστημα στα μονοθέσια, σε συνεργασία με την Pirelli, ώστε να μπορεί να παρακολουθεί συνεχώς τις πιέσεις σε όλα τα ελαστικών όλων των μονοθεσίων, προκειμένου οι ομάδες να μην βγαίνουν έξω από τα επιτρεπόμενα όρια. Μέχρι σήμερα, οι μετρήσεις γίνονται με χειροκίνητο τρόπο πριν τα ελαστικά να τοποθετηθούν στο μονοθέσιο και οι ομάδες ίσως να παίξουν με τις πιέσεις για να κερδίσουν απόδοση κατά τη διάρκεια του αγώνα, βρίσκοντας τρόπο παρακάμψουν τους ελέγχους.

Ο Αγωνιστικός Διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery, πιστεύει πως το συγκεκριμένο σύστημα δεν είναι απίθανο να εισαχθεί στο άθλημα, ενώ τονίζει πως θα πρέπει να υπάρχει σε όλα τα motorsports, από τη στιγμή που υπάρχει ήδη στα αυτοκίνητα παραγωγής.

Πιστεύουμε πως είναι μια τρομερή πρωτοβουλία και είναι κάτι στο οποίο θα θέλαμε να βρούμε λύση για όλες τις κατηγορίες που μηχανοκίνητου αθλητισμού. Για κάθε κατασκευαστή ελαστικών, είναι μια περιοχή με την οποία ασχολούνται, επειδή ο κόσμος μπορεί να κάνει πράγματα στο κυνήγι των επιδόσεων και μπαίνεις σε μια κατάσταση που δε θέλεις.

Θα υπάρχουν εφαρμογές σε όλες τις άλλες μορφές του μηχανοκίνητου αθλητισμού και αυτό θα προκαλέσει μεγάλη αίσθηση, επειδή τα αυτοκίνητα παραγωγής έχουν πλέον σύστημα ζωντανής παρακολούθηση των πιέσεων. Όμως, δεν έχουμε στοιχεία που να δείχνουν ότι οι ομάδες προσπαθούν να παρανομήσουν. Αυτό σημαίνει ότι όλοι λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο.

Για την ώρα, τίποτα δεν είναι σίγουρο εν όψει 2016, πάντως, με το σύστημα αυτό, η FIA θέλει να προλαμβάνονται και τα κλαταρίσματα που οφείλονται σε χαμηλές πιέσεις κατά τη διάρκεια του αγώνα.



Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - 1ki1news

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video