Home
Αυτοκίνητα
Auto-Moto
Η MINI σχεδιάζει μία παγκόσμια καμπάνια μάρκετινγκ με χρήση τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας (virtual reality)
Η MINI σχεδιάζει μία παγκόσμια καμπάνια μάρκετινγκ με χρήση τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας (virtual reality)
|
Η MINI σχεδιάζει μία παγκόσμια καμπάνια μάρκετινγκ με χρήση τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας (virtual reality) |
Η μάρκα θα παρουσιάσει δύο ταινίες μικρού μήκους 360 μοιρών, που παρέχουν στους θεατές ελευθερία κινήσεων σε ένα εικονικό χώρο. Επομένως, η MINI γίνεται η πρώτη μάρκα στην ιστορία που αξιοποιεί τις τεράστιες δυνατότητες της τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας (VR) για κορυφαίας ποιότητας αφήγηση. Η πρωτοβουλία αυτή επιβεβαιώνει το καινοτόμο πνεύμα της εταιρίας καθώς διερευνά νέες τάσεις στις επικοινωνίες.
Διαβάστε περισσότερα »
Πηγή
Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου