Η εταιρεία δηλώνει την εμπιστοσύνη της στις αλλαγές, θεωρεί πως αυτές πυροδοτούν το ισχυρό πνεύμα που μας παρακινεί να προχωρήσουμε στο μέλλον και αποφασίζει να επενδύσει στην ψηφιακή επικοινωνία, αξιοποιώντας τις δυνατότητες του digital marketing.
Επιθυμώντας να φέρει τα αυτοκίνητα Subaru ακόμη πιο κοντά στο κοινό τους, εγκαινίασε τη σελίδα της στο Facebook με δημιουργικό και φρέσκο περιεχόμενο. Χτίζοντας την εταιρική της ταυτότητα, αναπτύσσει και υλοποιεί ...
Διαβάστε περισσότερα »
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου