ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Η Ferrari GTC4Lusso T αφήνει τον V12 για έναν V8 Turbo

Αυτή είναι η πρώτη τετραθέσια Ferrari με V8 turbo στην ιστορία, η οποία απαρνείται τον ατμοσφαιρικό V12 αλλά και το "έξυπνο" σύστημα τετρακίνησης. Η νέα GTC4Lusso T θα αποκαλυφθεί επισήμως στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι.

Η Ferrari τουρμπίζει την GTC4Lusso.

Το Μαρανέλο συνεχίζει να τουρμπίζει τα μοντέλα του και σειρά έχει η τετραθέσια και τετρακίνητη GTC4Lusso. Η νέα Ferrari φέρει λοιπόν το γράμμα "T" και φοράει κάτω από το καπό της τον turbo V8 που είδαμε και στην California T, ενώ είναι πλέον και αποκλειστικά πισωκίνητη με ότι μπορεί να συνεπάγεται αυτό στην ευχαρίστηση της οδήγησης.

Εξωτερικά δεν υπάρχει καμία διαφορά στη GTC4Lusso T σε σύγκριση με την ατμοσφαιρική V12 αδελφή της. Ο θηριώδης κινητήρας των 6,3lt δίνει τη θέση στον twin-turbo V8 των 3,9lt, ο οποίος έχει αυξημένη ισχύ (σε σύγκριση με την California T) στους 610 ίππους, με τη ροπή να αγγίζει τα 760 Nm. Είναι δηλαδή κατά 80 ίππους λιγότερο ισχυρή από την ατμοσφαιρική GTC4Lusso αλλά με 63 Nm περισσότερη τουρμπίσια ροπή. Ταυτόχρονα, η Ferrari τονίζει πως ο νέος κινητήρας έχει ρυθμιστεί προκειμένου να ευνοεί την καθημερινή χρήση, ενώ οι τέσσερις εξατμίσεις φιμώνονται στις χαμηλές ταχύτητες π.χ. εντός του Μονακό...

H αφαίρεση του πολύπλοκου συστήματος τετρακίνησης, πρακτικά κάνει την αποκλειστικά πισωκίνητη GTC4Lusso T και πιο ελαφριά (στα 1.740 kg), γεγονός που προσφέρει καλύτερη απόκριση και φυσικά πιο fun-to-drive χαρακτήρα. Η απουσία του εμπρός τοποθετημένου συστήματος, αφήνει έτσι περισσότερο βάρος πίσω, με την αναλογία να ανακατανέμεται στα 46:54 εμπρός-πίσω. Ακόμη, τα συστήματα τετραδιεύθυνσης και (4WS) και Side Slip Control (SSC3) έχουν δεχθεί διαφορετικό set-up λόγω της διαφορετικής μετάδοσης. Η Ferrari δεν έχει ανακοινώσει αριθμούς επιδόσεων, ωστόσο πιθανολογείται ότι η GTC4Lusso T δε θα είναι μακριά από τα 3,4 δευτ. για το 0-100 km/h που κάνει η ατμοσφαιρική έκδοση, ενώ αναμένεται να έχει μικρότερη τελική ταχύτητα από τα 335 km/h της V12.

Πάντως για τους πιστούς του V12, η Ferrari δε θα σταματήσει να βγάζει την ατμοσφαιρική GTC4Lusso, η οποία θα συνεχίσει να παράγεται δίπλα στην GTC4Lusso T.

Χωρίς τετρακίνηση και με turbo V8 η νέα Ferrari GTC4Lusso T.




Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - 1ki1news

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video