Υπήρχε μία εποχή που το “M” έμπαινε σε πολύ συγκεκριμένες BMW. Μία εποχή που η Mercedes-Benz κρατούσε το “AMG” για ορισμένα ξεχωριστά μοντέλα. Υπήρχε μία εποχή που η χρήση ενός χαρακτηριστικού, σήμαινε κάτι. Τώρα… μήπως αυτό έχει αλλάξει για να πουληθούν μερικές χιλιάδες αυτοκίνητα περισσότερα;
Ας πάρουμε για παράδειγμα την BMW – αν και οι περισσότερες εταιρίες μπορούν να “κατηγορηθούν” για παρόμοιες πρακτικές. Από τη μία, υπάρχουν τα καθαρόαιμα “M” μοντέλα: M2, M3, M4, M5, M6, X5 M, X6 M και έρχονται οι X3 M και X4 M. Δηλαδή η γκάμα της M GmbH θα αποτελείται σε λίγο καιρό από 9 μοντέλα! Περισσότερα απ’ όσα μπορεί να έχει ένας κατασκευαστής μαζικής παραγωγής! Κάτσε όμως, δεν τελειώσαμε! Λίγο κάτω από αυτά που είναι τα κορυφαία στην γκάμα του κάθε μοντέλου, υπάρχουν τα “M Performance”: M135i, M235i, M550d, X4 M40i, X5 M50d και X6 M50d. Μήπως, λέω μήπως, έχει παραγίνει λίγο; Μην με παρεξηγείς, καταλαβαίνω απόλυτα γιατί το κάνει η BMW και επαναλαμβάνω, δεν είναι η μόνη που το κάνει. Όμως μήπως με αυτή την κατάχρηση ενός σήματος, το εν λόγω σήμα χάνει την αξία του; Είτε αυτό το σήμα είναι της Nismo, είτε της TRD, είτε της QV, είτε οποιασδήποτε άλλης. Ή μήπως η χρήση αυτού του σήματος –με τις ανάλογες μετατροπές στο αυτοκίνητο φυσικά– δίνει απλά τη δυνατότητα σε περισσότερους ανθρώπους, πιθανώς σε ανθρώπους που δεν επιθυμούν κάτι σκληροπυρηνικό, να αποκτήσουν το μοντέλο που θέλουν και στην τελική, δεν επηρεάζει καθόλου το “σήμα”;
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου