Αν είσαι φαν της Maserati ή/και του ενιαίου πρωταθλήματος Trofeo MC World Series τότε η συγκεκριμένη είδηση ίσως σε στεναχωρήσει. Η ιταλική εταιρία μετά από έξι συναπτά έτη αποφάσισε να σταματήσει το πρωτάθλημα στο οποίο έτρεχαν σε διάφορες πίστες του κόσμου οι αγωνιστικά προετοιμασμένες GranTurismo.
Το ενιαίο ξεκίνησε το 2010, με πρωταθλητή τον Ιταλό Pietro Zumerle, με την επόμενη χρονιά να μένει στην γείτονα χώρα, καθώς την πρώτη θέση κατέκτησε ο David Baldi. Η ιταλική κυριαρχία έσπασε από τον Βέλγο Renaud Kupens που στέφθηκε πρωταθλητής τα δύο επόμενα χρόνια, για να το χάσει το 2014 από τον Ελβετό, Mauro Calamia. Φέτος, μετά τον τελευταίο αγώνα που έγινε στο Abu Dhabi και την πίστα Yas Marina, ο Γάλλος Romain Monti έβαλε το όνομα του ως ο τελευταίος που πήρε τον τίτλο στο θεσμό.
Όπως προείπα, η GranTurismo MC Trofeo είχε μέγιστο βάρος που δεν ξεπερνούσε τα 1.380 κιλά, και κάτω από το καπό φορούσε τον ατμοσφαιρικό V8 των 4,7 λίτρων απόδοσης 444 ίππων, ο οποίος συνδυαζόταν με ένα σειριακό κιβώτιο.
Οι ιδιωτικές ομάδες δεν μπορούσαν να επέμβουν στον κινητήρα, παρά μόνο να κάνουν αλλαγές στο στήσιμο του αυτοκινήτου και στο σύστημα πέδησης. Πάντως, παρά την κατάργηση του πρωταθλήματος η Maserati ανακοίνωσε ότι το 2016 θα συμμετέχει στο GT4 πρωτάθλημα με την GranTurismo MC. Η ιταλική εταιρία επιστρέφει στο ευρωπαϊκό GT4, μετά την αποχώρησή της το 2009 και την θέσπιση του Trofeo MC World Series.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου