ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

«Κλείδωσαν» οι αεροδυναμικές αλλαγές του 2017

Formula 1

Ο επόμενος σταθμός των μεγάλων αλλαγών στη Formula 1 είναι το 2017. Ξέρουμε, τουλάχιστον από αυτά που μας λένε, ότι τα μονοθέσια θα γίνουν κατά 5-6 δευτερόλεπτα, μέσα από πιο φαρδιά ελαστικά, αλλά και αλλαγές στην αεροδυναμική, με την εμφάνιση των μονοθεσίων να γίνεται ταυτόχρονα πιο επιθετική, καθώς η FIA προσπαθεί να κάνει και πάλι το άθλημα ελκυστικό.

Είχαμε διαβάσει για αύξηση της ιπποδύναμης στα 1.000 άλογα, μέσα από την αύξηση της ροής καυσίμου, ωστόσο αυτό για την ώρα φαίνεται πως δε θα συμβεί, αλλά τα πράγματα ίσως αλλάξουν στο μέλλον. Οι υπεύθυνοι συνεδριάζουν για τις αλλαγές αυτές και, σύμφωνα με τον Τεχνικό Διευθυντή της Williams, Pat Symonds, όλα έχουν συμφωνηθεί για την αεροδυναμική, έτσι μένει μόνο μια τυπική έγκριση από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητο Αθλητισμού τον επόμενο μήνα.

Υπάρχει μια σειρά κανονισμών, ένα προσχέδιο του Άρθρου 3. Αυτό θα πάει στις ομάδες την επόμενη εβδομάδα, που είναι ουσιαστικά αυτά που συμφωνήσαμε σε ένα έγγραφο. Είναι όλα σχετικά με τις αεροδυναμικές αλλαγές, χωρίς να έχει προσδιοριστεί το μέγεθος των ελαστικών, αλλά έχουμε συμφωνήσει για το μέγεθος των ελαστικών και τους κανονισμούς γύρω από αυτό.

Αν και το Άρθρο 3 δεν αναφέρεται στα ελαστικά, προφανώς το πλάτος των ελαστικών και του αμαξώματος συνδέονται με αυτό. Πιστεύω ότι έχουμε καθορίσει πλέον εντελώς τους κανονισμούς γύρω από όλο το αμάξωμα. Έχουμε συμφωνήσει με την Pirelli για το μέγεθος των ελαστικών. Υπάρχουν μερικές διαφορετικές γνώμες όσον αφορά την απόδοση του πακέτου που θα έχουμε, όπως και το 2008.

Pat Symonds

Σύμφωνα με τον Βρετανό, οι νέοι κανονισμοί επιτρέπουν στους σχεδιαστές και τους αεροδυναμιστές να είναι περισσότεροι ελεύθεροι, ενώ τονίζει ότι οι τωρινοί υπολογισμοί της Pirelli δεν είναι αισιόδοξοι για τη μείωση των χρόνων μέσα από τα ελαστικά.

Για να είμαι ειλικρινής, έχουμε μια αρκετά μεγάλη αεροδυναμική πλατφόρμα, δε θα υπάρχουν πολλά που να προσθέσουμε στην απόδοση σε αυτό. Στην πραγματικότητα , υποψιάζομαι ότι θα προσθέσουμε λίγο περισσότερο από αυτό που απαιτείται, αλλά η Pirelli υπολογίζει τώρα ότι η αύξηση της πρόσφυση θα είναι αρκετά χαμηλή, έτσι πρέπει να πιέσουμε στην αεροδυναμική.

Πιστεύω ότι, όσο περισσότερη κάθετη δύναμη έχει ένα μονοθέσιο, τόσο πιο δύσκολο είναι να το ακολουθήσεις. Νομίζω πως είναι αρκετά απλό, αλλά παρ’ όλα αυτά είναι αρκετά αληθινό.



Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - 1ki1news

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video