Μερικά αυτοκίνητα φαίνεται να έχουν αιώνια ζωή, με τις εταιρίες να τα κρατούν για δεκαετίες ολόκληρες στη παραγωγή. Ας δούμε 15 αυτοκίνητα, τα οποία έμειναν στην παραγωγή πάρα πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα.
To Peugeot 504 κατασκευαζόταν από το 1968 έως το 2006. Στην Ευρώπη η παραγωγή του ολοκληρώθηκε το 1983, αλλά σε Αργεντινή, Κένυα και Νιγηρία, η Peugeot συνέχισε να το κατασκευάζει έως το 1999, 2004 και 2006 αντίστοιχα.
H Volkswagen ξεκίνησε την παραγωγή του Transporter T2 το 1967 και αυτή ολοκληρώθηκε μετά από 56 χρόνια, μιας και το τελευταίο T2 βγήκε από το εργοστάσιο Sao Bernardo do Campo της Βραζιλίας το 2013.
H παραγωγή του Fiat Uno ξεκίνησε το 1983, με το μοντέλο να παραμένει στην αγορά της Νοτίου Αμερικής έως και το 2013.
Ήταν 1958 όταν η ινδική Hindustan Motors ξεκίνησε τη παραγωγή του Ambassador. Μετά από 57 συνεχόμενα χρόνια και περισσότερα από 4 εκατ. πωλήσεις, η παραγωγή του σταμάτησε το 2014.
H δεύτερη γενιά του VW Jetta βγήκε στην αγορά το 1984 και στην Κίνα ήταν διαθέσιμη μέχρι και το 2013
Το 1987 η Daihatsu ξεκίνησε τη παραγωγή του Charade G100, με το μοντέλο να παραμένει στην αγορά της Κίνας μέχρι και σήμερα με όνομα FAW Xiali Ν3 Tianjin.
1991 και το πρώτο Citroen ZX βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής. Χρειάστηκαν να περάσουν 22 χρόνια, με το ημερολόγιο να δείχνει 2013 για ολοκληρωθεί η παραγωγή του.
Το 1965 η Peugeot παρουσιάζει το J7, ένα βανάκι με τις χαρακτηριστικές πόρτες και το 1980, η Peugeot το ανανεώνει στα σημεία και το πουλά ως J9. Η παραγωγή του από την Peugeot σταματά το 1991, αλλά η τουρκική Karssan αναλαμβάνει να συνεχίσει τη παραγωγή του, διατηρώντας σχεδόν αναλλοίωτη την μορφή του μέχρι το 2006. Την χρονιά αυτή οι Τούρκοι του κάνουν ακόμη ένα facelift και το πουλούν στην αγορά έως το 2015.
Το Ford Falcon έμεινε στη παραγωγή από το 1960 έως και το 1991.
H Morgan ξεκίνησε να κατασκευάζει το 4/4 από το 1936, γεγονός που το καθιστά το μακροβιότερο αυτοκίνητο στον κόσμο, και έτσι δεν πρέπει να προκαλεί εντύπωση πως είναι το μοντέλο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις για την βρετανική εταιρία.
Ήταν 1945 όταν η VW κατασκεύαζε το πρώτο Beetle στο εργοστάσιό της στο Wolfsburg, με την παραγωγή του να ολοκληρώνεται το 2003 στη πόλη Puebla του Mεξικού, έχοντας κάνει μέχρι τότε περισσότερες από 21,53 εκατ. πωλήσεις.
Μπορεί το Fiat 124 να βγήκε στη παραγωγή από το 1966 έως και το 1974, αλλά με τα σήματα της Lada ως Riva, χρειάστηκαν να περάσουν 42 χρόνια για να ολοκληρωθεί η παραγωγή του. Η Lada ξεκίνησε τη κατασκευή του Riva το 1970, με αυτή να ολοκληρώνεται το 2012.
Η θρυλική πρώτη γενιά του MINI ξεκίνησε το 1959, με την παραγωγή των διάφορων εκδόσεών του να διαρκεί για 41 έτη. Το ημερολόγιο έγραψε 2.000 όταν και σταμάτησε η παραγωγή του, έχοντας πουλήσει 5.505.874 αντίτυπα, με αποτέλεσμα να γίνει το νούμερο 1 σε πωλήσεις βρετανικό αυτοκίνητο στη συνολική ιστορία της αυτοκίνησης.
To 1979 η Mercedes-Benz κατασκεύασε την πρώτη G-Class με το θρυλικό εκτός δρόμου μοντέλο της να συνεχίζει μέχρι και σήμερα να βρίσκεται στην αγορά.
Για τελευταίο άφησα το Land Rover Defender του οποίου η παραγωγή ολοκληρώθηκε μετά από 68 χρόνια την περασμένη Παρασκευή 29 Ιανουαρίου. Το θρυλικό βρετανικό εκτός δρόμου αυτοκίνητο, κατασκευάζεται από το 1948, με την Land Rover να ετοιμάζει τη νέα γενιά του Defender που αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά το 2018.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου