ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

GP Μεξικού 2015, FP1: Ο Verstappen κάνει την έκπληξη

Verstappen

23 χρόνια μετά, τα μονοθέσια της Formula 1 πατάν ξανά το Autodromo Hermanos Rodriguez, στην Πόλη του Μεξικού. O Max Verstappen έκανε την έκπληξη στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμαστικών, καθώς κατάφερε με έναν γρήγορο γύρο στο τέλος να περάσει την πρώτη θέση. Πίσω του δεν είναι κάποια Mercedes, αλλά ο Daniil Kvyat, με τις δύο αδερφικές ομάδες να δείχνουν καλά χαρακτηριστικά, αν και ακόμα είναι νωρίς για να κρίνουμε την ανταγωνιστικότητα των μονοθεσίων.

Στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Kimi Raikkonen, μπροστά από τους Sebastian Vettel, Daniel Ricciardo, Nico Rosberg, Valtteri Bottas, Carlos Sainz, Sergio Perez και τον 10ο Felipe Massa. Οι δύο Mercedes δεν έκαναν το καλύτερο δυνατό ξεκίνημα, με τους οδηγούς της να μη θέλουν να πιέσουν το γερμανικό μονοθέσιο. Ας δούμε τι έγινε στο FP1:

Η πρωινή βροχή είχε σταματήσει και ο ουρανός είχε «ελαφρύνει», όμως στην πίστα υπήρχε λίγο νερό, υποχρεώνοντας τους οδηγούς να βγουν για πρώτη φορά με τα ενδιάμεσα ελαστικά. Οι θερμοκρασίες ήταν στους 18°C στον αέρα και στους 23°C στο οδόστρωμα. Οι οδηγοί έκαναν το installation lap και κανένας αρχικά δε δοκίμασε να γράψει χρόνο, αφού περίμεναν την πίστα να στεγνώσει, με τον Verstappen να τονίζει πως γλιστρά λες και υπάρχει λάδι στην άσφαλτο.

Στο 1:35 κινήθηκε ο μικρός της Toro Rosso, στο πρώτο 15λεπτο, με την άσφαλτο να στεγνώνει όλο και περισσότερο, αλλά τα ενδιάμεσα ελαστικά παραμένουν στα αυτοκίνητα. Όσο οι οδηγοί έπαιρναν την αίσθηση της πίστας, τόσο οι χρόνοι κατέβαιναν, με τον Sainz να είναι στο 1:33.0 και τον Vettel να λέει πως η πίστα ήταν πολύ στεγνή για τα ενδιάμεσα, αλλά και πάλι η ολισθηρότητα ήταν μεγάλη.

Ο Bottas έγινε το πρώτο μονοθέσιο που φόρεσε τα slick ελαστικά -τη μέση γόμα εννοείται-, δείχνοντας, με το 1:32.4, πως πρέπει όλοι να βγάλουν τα ενδιάμεσα. Λίγο πριν το πρώτο μισάωρο, όλοι οι οδηγοί έβγαιναν στην πίστα με τη μέση γόμα, εκτός από τον Hulkenberg που είχε πρόβλημα στο τιμόνι.

Παράπονα για έλλειψη πρόσφυσης στο πίσω μέρος έκανε ο Raikkonen, όσο οι χρόνοι γινόταν όλο και καλύτεροι. Έτοιμος να σημειώσει το ταχύτερο πέρασμα ήταν ο Hamilton, όμως το πρώτο μισάωρο ολοκληρώθηκε και οι οδηγοί έπρεπε να μπουν στα pits για να επιστρέψουν το σετ μέσης γόμας που χρησιμοποίησαν.

Χρειάστηκαν περίπου 10 λεπτά για να βγουν οι οδηγοί και πάλι στην πίστα, με τον Ricciardo να γίνεται ο πρώτος που κατεβαίνει το 1:30, με την πίστα να έχει λίγους οδηγούς στα μισά της διαδικασίας. Ο Alonso βρίσκει την ευκαιρία για να ανέβει στην 2η θέση, 6 δέκατα πίσω από τον Ricciardo και 1 δέκατο μπροστά από τον Maldonado.

40 λεπτά πριν από το τέλος, ο Rosberg θέλησε να δείξει τη δύναμη της W06, σταματώντας το χρονόμετρο στο 1:28.3, 8 δέκατα μακριά από τον δεύτερη Palmer. Οι χρόνοι κατέβαιναν διαρκώς και ο Rosberg συνέχιζε να είναι στην κορυφή. Στα 30 λεπτά πριν από το τέλος, πρόβλημα με υπερθέρμανση στα πίσω φρένα, τα οποία έπιασαν φωτιά, αλλά ο Γερμανός ήταν ικανός να γυρίσει στα pits.

Στην κορυφή πέρασαν οι οδηγοί της Red Bull: 1.26,2 από τον Kvyat και 1.27,1 από τον Ricciardo. Λίγα τα μονοθέσια στην πίστα 20 λεπτά πριν από το τέλος. Ανάμεσά τους ο Hamilton που ήταν στην 8η θέση και δεν ενδιαφερόταν για να βελτιώσει τη θέση του, καθώς βρισκόταν σε προσομοίωση αγώνα, όσο εμείς βλέπαμε τον Alonso να είναι με τα ενδιάμεσα ελαστικά στη στεγνή πίστα.

Στο τελευταίο 10λεπτο, οι περισσότεροι οδηγοί έκαναν τους τελευταίους τους γύρους και ο Verstappen ανέβηκε στην 2η θέση, τρία δέκατα μακριά από την κορυφή. Ο Rosberg κατάφερε να βγει και αυτός για μερικά ακόμα δεδομένα, έχοντας λύσει το πρόβλημα με τα πίσω φρένα. Όπως και ο Hamilton, έτσι και ο Γερμανός δεν προσπαθούσε να βελτιώσει τον χρόνο του.

Αντίθετα, ο Verstappen δε σταμάτησε να πιέζει και, με τη θερμοκρασία οδοστρώματος να είναι στους 38°C, γύρισε την πίστα σε 1:25.9, περνώντας στην κορυφή. Μια μικρή έξοδος για τον Perez στο τέλος, χωρίς να χτυπήσει, και η διαδικασία έληξε χωρίς να γίνει κάτι αξιόλογο.

Το FP2 θα ξεκινήσει στις 22:00 ώρα Ελλάδας.

Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
1 Max Verstappen Toro Rosso 1:25.990 38
2 Daniil Kvyat Red Bull 1:26.295 0.305 27
3 Kimi Raikkonen Ferrari 1:26.295 0.305 36
4 Sebastian Vettel Ferrari 1:26.886 0.896 31
5 Daniel Ricciardo Red Bull 1:27.185 1.195 28
6 Nico Rosberg Mercedes 1:27.196 1.206 19
7 Valtteri Bottas Williams 1:27.303 1.313 26
8 Carlos Sainz Toro Rosso 1:27.410 1.420 37
9 Sergio Perez Force India 1:27.581 1.591 19
10 Felipe Massa Williams 1:27.695 1.705 24
11 Lewis Hamilton Mercedes 1:27.723 1.733 27
12 Marcus Ericsson Sauber 1:28.498 2.508 27
13 Pastor Maldonado Lotus 1:28.559 2.569 30
14 Felipe Nasr Sauber 1:28.579 2.589 25
15 Jolyon Palmer Lotus 1:28.711 2.721 24
16 Nico Hulkenberg Force India 1:29.099 3.109 17
17 Fernando Alonso McLaren 1:30.072 4.082 17
18 Alexander Rossi Manor 1:30.619 4.629 23
19 Jenson Button McLaren 1:32.091 6.101 9
20 Will Stevens Manor 1:32.866 6.876 11


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - 1ki1news

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video